Campaigns

Apr 22, 2011

KL International Book Fair :)

The Kuala Lumpur International Book Fair

is organised by the National Book Council of Malaysia,

Ministry of Education Malaysia and

Malaysia Book Industry Council,

in collaboration with the following associations:


KL International Book Fair :
22nd April - 1 May
PWTC Yahhhhhoooooooo.. Book Fair datang lagi.. Jom laa kite semua pergi.. Membaca jambatan ilmu.. kalau x baca?? - sendiri mau ingat laa..

Wahai sekalian rakyat Malaysia : mari lah kite membeli buku coz dapat tax exemption rm1000.. rugi woo kalau x guna.. Kerajaan dh bagi peluang memenuhkan buku kat umah ngan nk kurangkan tax korang, kalau xnk jugak tak tau cheq nak cakap apa..huhu..

Target aku thn ni : Belanja beli buku dlm RM 100 jer.. Huhu.. (Lagipun, aku bukan kena bayar tax banyak sangat pun) (Lagi satu, nk save duit, bulan 5 nk gi habiskan duit kat Cameron..uhukz)

Aku kena duty kat booth MATRADE hari ahad so dapat la aku belanja buku..

Jom laa, kite jumpe kt sana..

Nanti aku cite beli buku ape k.. Tungguuu..


Share:

2 comments:

  1. BESTNYA LEH BELI BUKU BANYAK2

    ReplyDelete
  2. seronok sangat2 , saya suka buku

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum