Campaigns

Apr 6, 2011

# Suka-suka

Kekasih Gelapku--kikukikukikukiku


Sejak akhir2 nie aku tak ada mood nak menulis..aku asyik blur jer bila mengadap pc... tapi apa2 pun aku kena kuat n tak perlu untuk melayan sangat mood yang x elok... entri hari nie bunyinya macam RAHSIA...hehehe...ceh..ceh...pandai pulak aku berahsia...hehehe.... panjang pulak mukadimah aku...now kita menjurus kepada tajuk entri hari nie... KEKASIH GELAP... UNTUK pengetahuan korang sejak kebelakangan nie...ada sesorang yang buat aku tersenyum kembali...walaupun mungkin senyuman ini akan berakhir....KENAPE aku kata macam nie?...Yerlah semua yang ada kat muka bumi nie adalah sementara semata2...so kita kena nikmati dan hargai semuanya...ok...:)...betul kan...kan...hehehe... Untuk pengetahuan korang...aku semalam mimpi sesorang yang membuatkan aku tersedar...YA ALLAH...rasa seram pun ada...rasa takut pun ada...kenapa SI DIA masih kekal dalam mimpi aku...aku pun tak tahu...kadang kala rasa bosan juga asyik DIA jer....X ada orang lain ker aku nak masuk dalam mimpi...isk..isk.... dulu lagu nie juga penah menjadi lagu istimewa wat KAK MARINA....dan kini menjadi lagu aku...Kenape aku kata begitu?...ok... nie jujur lah aku semakin berani melangkah...maksudnya bukan melangkah seperti BABY..OH takkkkk YERK.....TAPI melangkah menjadikan aku sibuk....ini semua kerana SESORANG yang menjadi kekasih gelap aku..... Kekasih gelap yang aku ingin korang tau..nama die ialah ***** *****...... maaflah aku x leh nak bagitau sape...nanti korang pasti akan tau...k... cuma sekarang nie aku menganggap die seperti abang...yep!!!sekadar seorang abang... YANG menjadikan inspirasi aku.... apa pun aku harap hajat die nak kahwin tahun nie tercapai...AMIN....

1 comment:

  1. hehehhehehhehhe, saya tau siapa dia.. hahhahaha

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/