Campaigns

Mar 30, 2011

# Suka-suka

Lawak aku gan pak cik POLIS ..:)


gah bw kete...tetiba aku break...

aku break sebab aku kena tahan PAK CIK POLIS....

pastu aku pun berhenti ler kete (x kan nak jalan lak bila dah break kan)..

pak cik polis pun suruh aku turunkan cermin kete....

aku pun dengan rasa pelik...pun turunkan cermin kete....urmmm...

" nape bawa kete laju sangat?" pak cik polis 2 tanya aku....

n jwpn aku (dengan penuh yakin) " bos sy cll, ada kes urgent...

sy kena balik opis" (dengan muka yg x bersalah tp still muka blur tetap ada)

( idea nie terkeluar secara x sengaja tau...heheheh) secara x langsung pak cik polis 2 jawab

" ok...alasan kukuh...sila jalan" AKHIRNYA: aku pun jalan seperti biasa...

seperti x ada ape2 yg jd... cuma rasa nak gelak guling2 x leh...

hehehehe ape2 pun jwpn aku memang best seh....

kerana nie mungkin idea daripada EN ABD WAHID AHMAD (KS(PA)) iaitu bekas bos aku gak ar....masa dok borak2 die kena tahan polis sbb dipanggil oleh big bos...

sekian ni ler lawak aku gan PAK CIK POLIS:)

2 comments:

  1. polis ada macam2 ragam
    hehehehehe
    ada yang baik ada yang leh tolak ansur
    tengok nasib la

    ReplyDelete
  2. nasib baik terlepas. hahahha

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/