Campaigns

Mar 31, 2011

Jiwang ker aku???????????

jiwang ker aku or aku ker jiwang....

hehehe...adoi hai ni ayat x leh layan ar....muahaahah......

aku nie bukan jiwang...cuma kekadang jer layan perasaan cikit...

(Layan blues katanya)hehehe aku nie nampak garang tp atie baik...

(peh perasan seh....hehehe)....

terpuji diri sendiri lak...(T___________T).....


tp ape2 pun aku nie bukan manusia yg special tau...

still masih ada silapnye n jahatnya....

klo sesiapa yg penah kenal btl2 atie budi aku...

sure die tahu aku sape??????

aku nie suka dengar lagu2 yg syok jer dilayan....

kira mcm klo mkn masak gulai tempoyok ikan patin....

(peh sedapnye)....yum...yummm....terbaeeeeeeeeek...

(tetiba sebut makanan lak~nampak sgt ler aku ni suke makan)....

KANTOI~~~~!!!!!

antara lagu yg aku suka layan

NASYID, ROCK,JAZZ, N MCM2 AR....

tp ape2 pun aku hanya akan layan lagu yg best utk terapi otak n telinga...

YERLAH.... kekadang kita nie ada musim ok n x ok....

alah biasalah org2 perempuan nye kes......

siiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhh....

(senyap jer klo dah tau yerk)

aku ni suke aktiviti lasak...

walaupun aku penah sakit waktu dulu2....

tp aku x suka ar kerana sakit....

aku x leh wat aktiviti lasak....

urm....

sekarang nie...

PERSOALAN+SOALAN=JAWAPAN

adakah korang yakin yg aku ni JIWANG..... (#_#)+(T_t)=(@_@)

Share:

1 comment:

  1. ini bukan jiwang, tapi perasaan emosi seorang wanita... ini jawapan saya

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels