Campaigns

Mar 11, 2011

AKHIRNYA dia miliku.....

MORNING...........


Ahamdulilah akhirnya...sasaran tahun 2011 berjaya terlaksana dengan izin ALLAH....x dapat nak digambarkan kegembiraan yang dipendam bertahun ni....syukur tak terkata....


Korang mesti tertanya-tanyakan apa yang aku sasarkan....ok...semua sasaran aku dah tulis kat tepi blog ni...


entri sebelum ni aku dah bagitau yang jam tangan telah berjaya dimiliki....so seterusnya adalah.....urrrrrrmmmmmm...jap...jap....sebelum korang tahu....korang kena tutup mata dulu......



ok...sedia.....







taraaaaaaaa.....nilah miliku......

perjalanan untuk mendapatkan kekasihku ni terlalu sukar....so bila dapat...x dapat nak bayangkan kegembiraanya....hanya mampu memanjatkan kesyukuran tak terhenti-henti.....yerlah semuanya terhasil dari simpanan sendiri selama beberapa tahun....alhamdulilah sekali lagi......amin......


oklah sampai sini saja yerk cerita aku....lepas nie kepada yang mengikuti blog aku...nantikan sesuatu yerk....apa-apa pun korang kena doakan akan kejayaan saya dan juga dianugerahkan kesihatan yang berpanjangan....amin.......


Share:

2 comments:

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum