Campaigns

Mar 28, 2011

# Suka-suka

Adoi Sakit Gigi..... wawawawawawa

Last weekend aku sangat menyedihkan... kepala sudah pening... skt sungguh.. .adoi!!!!!!!...aku rasa nak menjerit pun x leh..... bila sang utama di dalam mulut mula sakit...huru hara terus hidup nie.... "AKU SAKIT GIGI"... adoi!!!adoi!!!! tolong doktor....saya dah tak larat nie.... dah ler nak simpan duit...tup2....gigi nie pula minta belaian MANJA.... hai macam nielah rezeki aku....apa2 pun sabar jerlah.... nak tak nak kena g jumpakan gigi aku nie gan DOKTOR....klo tak sure si gigi nie berjoget-joget ala HINDUSTAN kat dalam.... urmmmmm...KENA WAJIB KAN DIRI UNTUK JUMPA DOKTOR GAK LAST WEEKEND..


1 comment:

  1. macam mane ngan gg dah baik ke?

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/