Hantu Keropok Lekor - ♥TWO SOULS BECOME ONE♥

Jan 18, 2011

Hantu Keropok Lekor

Siape yang tak makan keropok lekor?
ishh..rugi bebenor
aku memang penggemar tahap mabeless kat keropok lekor ni
orang kata memang hantu keropok lekor
kalau dari Terengganu memang aku suka GILERRR
memang dari kecik aku suka keropok lekor
aku rase tenang bila dapat makan keropok lekor ni tau
BETUL! aku tak tipu
yang ni otak-otak
aku beli masa pi kuantan hari tu kat tanjung lumpur..
perghhhh!! memang terangkat sedap giler

lagi satu aku suka sata
tak sempat nak snap gambar sebab dah
masuk dalam perut aku awal-awal..
hehehe

2 comments:

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2018

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2018

♥Happy Moment♥

♥Happy Moment♥
Love u More than u love me

♥Qudut & Anum♥

♥Qudut & Anum♥