Campaigns

Jan 25, 2011

Aku Benci Dia


Kawan ke Lawan ?


Menyampah la dgn kawan yg tak macam kawan. Kawan ke Sahabat? Ke hanya kenalan ? Dulu-dulu aku ingat aku kawan je. Lama sikit pastu aku ingat kau sahabat. Hrmmm tapi sekarang aku rasa aku hanya lah kenalan.


"Friends do come and go"


Bukan ape. Aku dah rasa macam aku je yg selalu terhegeh-hegeh nak merapatkan diri dan nak dianggap sebagai "bestfriend kononnya". Maybe bukan perasaann aku lg yang hanya beranggapan aku yg terhegeh-hegeh sbb dia sendiri pernah melontarkan statement sebegitu pada rakan-rakan lain. Walau dia hanya mengatakan itu hanya satu gurauan. Wah! Gurauan yg sgt hebat gitu. Memberi satu tamparan hebat !



"I promise that I can move on and be much better without you in my life ! "


Aku bukan nak jd jahat, tp aku harap dia rasa apa yg aku rasa. hahah jahat kan :P


"I belive in karma, what goes around, comes around "


Harap lepas ni, aku tak de la marah-marah pasal dia lagi sbb aku pun dah penat. Lebih baik menghargai org yg menghargai kt. :) Tahun depan dimintak kan la dijauhi oleh org2 seperti minah ni. hahah. amin.....



p/s : maaf la, entri kali ini hanya sekadar luahan hati ntah ape2.

Share:

4 comments:

  1. biasa la dalam dunia ini, memang susah nak mecari teman sejati yang sanggup susah dan senang bersama
    bersabar la anum

    ReplyDelete
  2. sakit sngat2 hati aku dengan perangai manusia macam nie, bila dia susah x ingat ke siapa yg tolong, bencinya

    ReplyDelete
  3. SABAR YA, KITA DAH INGATKAN DARI AWAL
    DIA MEMANG X BOLEH BUAT KAWAN

    ReplyDelete
  4. kawan yang sejati sentiasa ade semasa kite susah & senang. tapi kawan makan kawan ade semase kite senang je dan hilangkan diri mase kite susah. =."

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels