Campaigns

Dec 24, 2010

Konsert Double Trouble 2010 Sunway Lagoon

Tiket Konsert Double Trouble 2010 Sunway Lagoon – ok lah geng seperti yang ramai dah sedia maklum Konsert Double Trouble sekali lagi akan bergema di Malaysia. Kali ini pihak DIGI telah menunjuk kan minat untuk mejamu selera peminat kumpulan rock terbest, tergempaq dan terhebat Search and Wings – Konsert Double Trouble , Konsert Gemuruh DT Search & Wings.

Kali ini pihak DIGI akan mengemuruhkan Konsert Double Trouble – Konsert DT Gemuruh di dua lokasi penting. First sekali kat Surf Beach, Sunway Lagoon, dan juga di tapak ekspo, Seberang Jaya, Pulau Pinang.

Apa tunggu lagi geng, ini lah konsert gemuruh yang akan mengegarkan Malaysia, so beli tiket, mari kita saksi kan sama sama Konsert Double Trouble – Konsert DT Gemuruh Search Wings. Aku akan gie kat Surf Beach Sunway Lagoon, jumpa di Konsert Double Trouble – Konsert DT Gemuruh Search Wings

Share:

3 comments:

  1. saya mesti tonton.. hahahahahah

    ReplyDelete
  2. oooooooo peminat rocker rupanya cik anum nie

    ReplyDelete
  3. saya setuju, saya semestinya peminat rocker yang tengar..hahahahah semalam saya dah dapat tiket...yahoooooooooo
    jumpa anda semua di sana

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum