Showing posts from October, 2010Show all
joM LaYaN KaRtuN jap..
Pin it

hehe Layan...Kartun dri MajaLah UjaNg.. p/s-kalau x nmpk tulisan tuh sbb kecik sgt..korang save jerla.hehe

Read more
GEMaa KEHiduPaN..
Pin it

semua serbi tak kena meratap pada nasib yg x menyebelahiku.. badai tiba2 melanda dimana semangat juang aku itu adakah telah berkubur bersama semangat pejuang yg terkorban atas semangat jihad mereka.. Allah hu Akhbar.. cemburu kah aku..pada takdir insan lain mungkin takdir aku direncanakan pa…

Read more
AtaSi PeRaSaaN MaRaH aNdA..
Pin it

APAKAH reaksi anda jika pemandu di depan mengambil masa lama untuk menggerakkan kenderaan apabila lampu isyarat bertukar ke hijau? APAKAH reaksi anda jika pemandu di depan mengambil masa lama untuk menggerakkan kenderaan apabila lampu isyarat bertukar ke hijau? Apa pula perasaan anda apab…

Read more
APA YG AKU X SUKA DLM PERSAHABATAN..
Pin it

1. PENIPUAN Aku mmg jenis org yg paling pantang ditipu..aku x suka ditipu..apa pun better terus terang jer..sng cite.. 2.RAHSIA Ni pun aku x suke..merahsiakan sesuatu hal daripada pengetahuan aku..kalau dgn org lain boleh slumber je cite.knp plak ngan aku nak main rahsia2..lg x best bile aku d…

Read more