Campaigns

Sep 29, 2010

My BLog, Me & otHeRs

Emm diam x diam dh hampir setahun lebih aku mempunyai BLog dan menjadi penulis Blog yg x terlatih dan separuh masa serta sesuka hati hehehe..

Mulanya sekadar suka2 lama2 jadi hobi sampingan la plak..aku belum la fanatic dgn BLog ni sume..masih ditahap suam2 kuku jer..banyak benda yg aku x terror lagi dlm dunia penulisan BLog nih..ada gak Dgn hanya menulis blog ni boleh dapat duit beratus malah beribu!! Tpi apa pun kena rajin la update, blogwalking dsbnya..aku mang x arif lagi dlm bab2 nih..ada Nuffnang la, Mangga online lah..tpi aku try je dua2 ni..aku letak kt blog aku..ada gak yg kata kena pilih salah satu je..nanti dpt duit sikit jer..tp bagi aku lantakla..bedal je..pakai letak jer..lagipun aku menulis bukan kerana nama mahupun duit ceewaahh hehe tp kalau dpt duit kira bonus la kan hehe (nak jugak la tuh) hehe..

Aku buat BLog ni saja je suka2 hati..

X sangka lak ada gak kawan2 yg kenal aku menjadi silent rider aku..ada gak sedara mara aku, yg turut membaca nukilan aku nih..ingatkan xde..well bile jadi camni..jadi segan la plak nak kongsi serta menulis ttg sesuatu..hehe..malu la plak..yela apa plak yg diorang pikir lepas baca apa yg aku tulis..maklumla melalui penulisan kita org boleh juga membuat penilaian keatas kita..tambah parah kalau ada yg terasa hati bile baca Blog aku ni..emm apa2 pun sorry kalau ada sesape yg terasa..rasanya aku hanya menulis apa yg aku rasa jer..cite betul xde yg rekaan pun..cite pengalaman, perasaan, aktiviti dan sebagainya…


Share:

2 comments:

  1. saya mula2 pun sekadar suka2, now memang hari2 update

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels