Campaigns

Aug 23, 2010

# My Life

Kebahagian Yang Aku Temui

Assalamualaikum..
kalimah suci menjadi pemulaan perbicaraan hatiku ini..
Hari ini aku temui sebuah kebahagiaan yang bagiku amat bermakna..
Aku tahu ianya amat sukar untuk aku gapai..Namun jika Dia izinkan untuk ku gapai,
akanku cuba menggapainya walupun ianya sukar untuk dimiliki..
kegembiraanku jelas terpancar tanpa aku ragui..namun kerana Takdir yang
telah Engkau tetapkan..aku pasrah..
aku akan sentiasa menerima setiap yang engkau berikan padaku...
doaku cuma satu..
andai ianya miliku..dekatkanlah aku dengannya..
namun jika dia bukan milikku..pisahkanlah aku dari kekecewaan..
Amin..

3 comments:

  1. ALLAH..penentu segala-galanya..cuba kita tundukkan segala kemahuan n permintaan kita pada-NYA..DIA TIDAK PERNAH MENINGGALKAN KITA..YA RAB YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..

    ReplyDelete
  2. Yakin la setiap ujian dan cabaran yang Allah berikan pasti ada hikmah.

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/