Campaigns

Aug 4, 2010

DAMN!

woi!!
mood aku sekarang berapi2 la kt ko!!
aku benci ko la..!!
menyesal kenal ko la!!
menyesal gile kisah hidup aku ade ko!
menyirap tol!
sume salah silap ko ngan aku selame ni aku maafkan walaupun salah ko tu betol2 keterlaluan.
tapi bile skrg aku bru dpat tau ko citer sal aku, aku betol2 tak leh tahan la!
hey!!
ko memng lelaki yang jenis nak bangga diri!!
sumpah aku benci gile kat ko!!

Share:

6 comments:

  1. sabar sis, biar yang maha esa sahaja bagi balasan..

    ReplyDelete
  2. x pe la anum, sabar biar je orang buat kita..

    ReplyDelete
  3. thanks to all my friend, u all always my side...
    i try to forget all the bad thing happen in my life

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. salam..tak baik benci orang sampai mcm 2 seklai..maaf klu kata2 ini buat anum makin marah..mungkin saya xtahu cerita sebenar..tp saya ingin memberi pendapat yg ianya hadir tanpa saya fikirkan..salam

    ReplyDelete
  6. biasa la kalau kita tengah marah memang kita akan luahkan semua, i jenis yang suka luahkan, x suka pendam2, now bila dah ok, everything is ok, i yakin allah maha mengetahui semua... anyway thanks to anonymous,....

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum