Campaigns

Aug 4, 2010

BiaRLaH.................

Emm Minggu ni agak sukar untuk aku tempuh..

Minggu ni lah bermulanya sesuatu yg baru dan pengalaman yg baru yg akan ditempuh oleh insan lain disana..manakala aku tetap disini..

Setelah menolak segalanya..beginilah aku..


Sebelum tiba harinya kawan aku ada sms aku..menginginkan aku disana..kerana dia gembira jika aku ada disana…kerana dia kurang selesa dgn rakan lain..

Namun…aku pasti..org sepertinya tidak sukar mencari kawan baru menggantikan aku.

Buktinya setelah kesana tiada khabar berita dh darinya..mungkin sibuk agaknya..berdepan dgn suasana baru, kawan baru, tugas baru, tempat baru..huhuhu..


Seronoknyaaaaa………

Ingin aku bertanya khabar pada mereka..

Tapi

Walaupun niat tu ada..namun hati tetap menghalang..

Kerana apa pun kata mereka..yg pastinya aku yg kecewa dan terkilan

Kerana tidak dapat bersama mereka menempuh lagi alam itu.

Mungkin juga salah aku kerana tidak berani berdepan dgn cabaran

Ataupun aku yg tidak berdaya…

Sebelum aku menyusahkan semua org..

Biarlah begini…huhuhu…


Seronoknya disana seandainya dpt berjumpa semula teman2 seangkatan..

Tapi ianya tidak tertakdir untukku buat kali ini…

Aku ingin lari dri memikirkan semua ini..

Namun dlm hati ini..aku ingin mengetahui cerita dan khabar dari sana..

Tapi adakah yg sudi berkongsi cerita dgn aku..

Apakah simpati yg menular dlm diri mereka menghalang mereka dr mengkhabarkan cerita dri sana..


Semuanya telah perfect..

Dri segala sudut dan segi…

Aku pasti gembira jika dapat mempelajarinya

Sejarah adalah minat aku..sudah aku genggamnya

Tpi terpaksa lepaskan..


Mungkin ada yg kata betapa bodoh dan ruginya aku..

Biarlah apa yg diorang nak cakap dan pikirkan

Aku malas memberi penjelasan lagi..


Ada juga rkan2 lain yg tidak tahu jalan cerita

Dan menganggap aku dh pun gembira disana..

Biarlah tidak perlu aku berkongsi cerita

Biarlah mereka tahu sendiri dari mulut org lain..


BiaRLah…………………………………………………….


Share:

3 comments:

  1. Tabahkan hati sis, ingat setiap dugaan yang datang pasti ada hikmahnya, akak yakin sis strong

    ReplyDelete
  2. anum kena yakin setiap yang allah uji kita pasti ada hikmahnya.. sabar ya

    ReplyDelete
  3. Thanks to all, aku yakin setiap masalah yang datang pasti ada hikmahnya, ye la hanya orang2 terpilih sahaja yang dapat ujian nie

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum