Campaigns

Jul 5, 2010

JUST THINKING..

kadang2 aku terpikir cmne la perjalanan idup aku ni..ape aku akan jadi bile da tua nnti (skrng masih muda okei)..ape aku wat bile abis blajar nanti..aku keje ape..aku kawin ngn sape(huhui yg ni terover lak..hikhik)..mcam2 dlam pikiran aku..hidup kat tempat orng memng susah..selame ni aku tak penah duduk jauh ngn family.mkan,minum,pakai,duit,sume mak abah aku sediakan.cukup.lengkap sumenye. bile da hidup sendirian,terpisah dari family,baru rasa susahnye nk cari duit,nk jimat perbelanjaan,nk dpatkan kelengkapan diri yg cukup n everything la.. aku slalu nanges.bile ade masalah,tak dapat nk setelkn,aku nanges.nanges! nanges! nanges! tu je la yg aku selalu wt bile de problem dan juga aku selalu luahkan perasaan mrah,sedih,kecewa n everything pda somenone yg aku percaya.my bestfriend. die selalu bagi nasihat pada aku..aku bertuah dpat kenal die.dan die pn rase gembira dapat kenal aku.die penah ckap kat aku yg die tak nk tengok aku hanyut dengan dunia tak elok sebab die da tengok sndiri cmne dan da rase sume 2.cukup seksa..die nk tengok aku sempurna segalanya.. masa aku luahkan perasan tentang mcam2 problem aku katcini,aku ckap aku sunyi,keseorangan,tak ade teman yg betol2 amik berat sal aku kat sini.. die bagi nasihat yg ckup bermakna wat aku. die ckap,die pon same mcam aku.takde sape2 yg die kenal. tabahkan ati dan kuatkan diri kite kat tempat orang.. kalu kite tak buat hal kat tempat orng,orang suke kite..kawan pun ramai..sume orng akan sayang kite.. jage perangai kat tempat orng n xmo cedih2..hurm.. nasihat die ni la wat aku trus kuat tuk hadapi ujian2 akan dtang.tapi kalu aku de masalah,balik2 aku cari die gak..huhu thanks bro!

die juga pernah ckap biar kita menangis agar kita tahu dunia ni bukan untuk ketawa..tapi kadangkala ketawa buat kita hargai betapa bernilainya setitik air mata.

Share:

1 comment:

  1. tiada siapa yang dapat menduga apa akan terjadi pada diri kita di masa hadapan, kita hanya merancang tuhan yang menentukan segalanya, i harap anum akan berjaya

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum