Campaigns

May 24, 2010

MY GIRL

PELAKON: Lee Da Hae ( Joo Yoo Rin ),
Lee Dong Woon ( Gong Chan )
Lee Joon Ki ( Seo Jung Woong )
Park Si Yeon ( Kim Seo Hyun)
GENRE : Komedi, Romantik
Cerita ni memang klakar gile. Kalu part2 yg sedih memng gile punye sedih. tapi aku tak nanges ea..sebak je ckit2..hehe Da 7 kali aku ulang tayang citer nih.huhu setakat nih tak de lagi drama lain yang leh lawan citer nih. citer ni terbaek dowh! Lagi2 ringtone hp Yoo Rin same ngn ringtone hp aku..haha lagu2 sountrack dalam citer ni pon best2. tempat2 yang diorang berlakon memang chantek. aku teringin sangat nk g Pulau Jeju yg dorang selalu g dalam citer ni. n kalu leh nk g ladang limau yang Yoo Rin petiklimau 2..hoho trademark dalam citer nih : Hiasan bola salji yg Gong Chan bgi kat Yoo Rin dan juga bintang! Bahsya!! ;p
FAV CHARACTER:of cos la heroin die
FAV SCENE: suke sume part yang ade Yoo Rin.. haha
DOWNLOAD OST MYGIRL
WATCH DRAMA MY GIRL ONLINE
MY GIRL OFFICIAL SITE
Share:

5 comments:

  1. cerita ini memang best dan sedih

    ReplyDelete
  2. dah agak dah , untuk pengetahuan semua anum nie memang gila cerita2 korea

    ReplyDelete
  3. dah memang minat kan... jangan marah

    ReplyDelete
  4. MY GIRL ADA LAGI GA LANJUTANNYA?? KLO ADA APA JUDUL NYA?

    ReplyDelete
  5. caller ringtone yoo rin yg sma tu tjuk pa?(rsa cm dah post soalan ni)

    -Anwar-

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum