Campaigns

May 3, 2010

My Best Friend's Wedding

Pada tanggal 01hb Mei 2010 selamatlah kawan baikku menjadi isteri orang. Majlis diadakan di Dungun Terengganu.Perjalanan aku from KL mengambil masa kira-kira 6 hour. Penat jangan cakap la, nasib baik ada Ady,Nyah & K.Ina nak follow, tak ada la boring sangat drive. Azian telah diijab kabulkan bersama pasangannya Rahmat. Best friend aku akad nikah pada jam 10pagi so aku tak sempatlah datang majlis akad nikah. Aku sampai selepas majlis akad nikah.
Hantaran Azian to Rahmat

Hantaran Rahmat to Azian (wow ada blackberry lagi ek)


Sesungguhnya hati rasa sebak, melihat kawan baikku Azian bergandingan dengan jejaka bernama Rahmat ini.Yelah, jodoh pertemuan sememangnya di tangan Allah SWT, aku pun tak pernah tanya Azian dgn siapa dia berkawan, bila nak kahwin dsb. Nah, sekarang, alhamdulillah, Azian dah join the club! (isteri-isteri org, hehehe) Tahniah babe. I'm so happy for you!

Berseri-seri pengantin, sama padan, sama cantik

Babe, aku suka la make up ko, natural je


Rahmat memang payah nak ajak bergambar, bz je

Candid camera

Selesai la sudah majlis Azian,aku mendoakan semoga perkahwinan Azian berkekalan hingga ke akhir hayat. Semoga tabah menghadapi segala cabaran dan dugaan dalam perkahwinan nie. Perkahwinan nie tak sama masa bercinta, ada perbezaannya. So kena banyak bersabar dan sebelum buat keputusan itu, kena fikir memasak yek. Kena ada kerjasama, saling percaya antara satu sama lain, kena banyak berkomunikasi antara satu sama lain dan yang penting kena jujur antara satu sama lain.
Share:

5 comments:

  1. sama padan sama cantik
    congrat..

    ReplyDelete
  2. tahniah, tahniah, tahniah
    u bila lagi?

    ReplyDelete
  3. i think ur friend azian around 28 age right?
    nice make up... anyway congrat..

    ReplyDelete
  4. thanks anum, alhamdulillah kami dh diijabkabulkan... life goes on... Jangan takut2 utk melangkah, kerana langkah itu yang akan menjadikan impian kita kenyataan. Tiada satu insan pun yang melangkah dengan penuh keyakinan ke alam rumahtangga. Bak kata bapa abg rahmat, perkahwinan bukan percubaan. Sekali melangkah, kita kne teruskan... Doa kami semoga ko juga mendapat kebahagiaan yang ko impikan... InsyaAllah...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels