Campaigns

Sep 2, 2009

Hati Yang Terluka…

Tiba-tiba air mataku mengalir dengan sendirinya. Aku seperti orang kebingungan. Adakah betul apa yang aku lakukan pada pagi yang hening ini? Aku sendiri tidak pasti sama ada betul atau tidak dengan keputusan yang telah aku buat ini. Yang pasti hati aku amat terluka dan kecewa. Bagi aku biarlah aku yang terluka daripada membiarkan orang yang aku sayang terseksa.

Biarlah…aku sendiri pun tidak pasti kenapa perkara ini semua boleh terjadi. Mungkin aku yang bersalah. Jika aku yang bersalah, aku mintak maaf banyak-banyak. Jika dengan kehadiran aku telah membuatkan diri mu berubah dan terseksa, aku juga minta maaf banyak-banyak. Langsung tidak terniat dan terlintas walau sikit pun dalam hati aku untuk mempermainkan mu.

Sesungguhnya aku memang jujur dengan mu sejak dulu lagi. Tapi aku tahu yang diri mu tidak pernah anggap aku jujur kan? Tapi xper, aku terima hakikat itu. Aku ingin kau tau yang sejak dulu lagi aku tau yang kau memang jujur dengan ku. Selama ini kau anggap yang aku tidak pernah mempercayai mu. Memang betul, memang susah untuk aku mempercayai seorang yang bernama lelaki. Tapi dengan kehadiran dirimu dalam hidup ku telah merubah segala-galanya. Dirimu yang telah banyak mengubah diriku.

Aku ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kerana sudi hadir dalam hidup aku dan sudi membahagiakan hidup aku walaupun hanya untuk seketika. Ampun dan maaf dipinta kalau ada salah dan tersilap. Halalkanlah makan minum sepanjang perhubungan kita. Andai masih ada lagi perasaan sayang dalam diri mu…hubungilah aku. Andai sudah hilang sayang mu padaku, jauhilah aku. Aku doakan hidupmu bahagia disamping orang yang lebih baik dan lebih sempurna dari diri ku…
Share:

0 comments:

Post a Comment

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum